• check Fri frakt over 600,-
  • check Lynrask levering
  • check Personlig service
 Quick Access
Fri frakt over 600,- ♥ Lynrask levering
 
  0
Handlekurv

Du har ingen varer i handlekurven

Du er nå her:

Ofte stilte spørsmål

BESTILLING OG BETALING

Hvordan vet jeg at dere har mottatt ordren?

Du mottar alltid ordrebekreftelse på oppgitt e-post rett etter et at du har foretatt et kjøp hos oss. Denne fungerer som en kvittering på at kjøpet er godkjent og mottatt oss. Skulle du mot formodning ikke motta e-post etter bestilling, vennligst sjekk i søppelpost/spam i mailen din (gjelder spesielt Hotmail-kontoer) eller om eposten du har lagt inne er lagt inn kan være feil. Om du ikke finner mailen, ta kontakt med kundeservice på kundeservice@runwild.no og vi sender deg den igjen. Om du krysset av for 'opprett en konto for senere bruk' ved utsjekking i handlekurven, kan du også sjekke status på dine ordrer på "MIN SIDE" med innloggingsdetaljene du genererte ved registrering. Gå til Min Side. 

Hvilke betalingsalternativer har RunWild.no?

Vi tilbyr betaling med VISA/Mastercard, Faktura, Delbetaling, Kampanje(betale 2 måneder senere) og Kontobetaling via Klarna.

Kan jeg avbestille en ordre som er bestilt og betalt?

Du kan alltid kansellere din ordre før den er blitt behandlet ved vårt lager. Skulle du ønske å kansellere din ordre, ta kontakt med vår kundeservice raskest mulig og vi hjelper deg gjerne! Om ordren er sendt vil det ikke være mulig å kansellere, og du må derfor returnere etter å ha mottatt denne skulle du ikke ønske denne.

Er det trygt å utlevere kortdetaljer hos RunWild.no?

Du er alltid trygg når du handler hos oss! Vi samarbeider med Klarna, som er en av nordens største leverandører av betalingstjenester. Vi tilbyr betaling med VISA/MasterCard med 3D-secure, Faktura, Delbetaling, Kampanje eller Kontobetaling levert av Klarna. Alle betalingsopplysninger krypteres som gjør det umulig for uvedkommende å få adgang til dine kortopplysninger. Vi hos RunWild.no kommer aldri i kontakt med dine kortdetaljer, dette administreres sikkert og kun av Klarna.

Hva koster frakten?

Vi tilbyr gratis frakt over 600,- med levering direkte i postkassa(om den er liten nok) eller post i butikk! Du kan også velge Postens Hjemlevering mot et tillegg på 119,- om du ønsker å få pakken levert på døren på kveldstid.

 

LEVERING

Hvor leverer RunWild.no?

RunWild.no er en norsk nettbutikk og leverer i hele Norge. Med oss så slipper du tollavgifter på dine varer, men får fremdeles tilgang på det fresheste sortimentet fra de største internasjonale leverandørene!

Hvor lang er leveringstiden på bestilte varer?

Vi er lynraske på levering og leverer normalt innen 1-3 virkedager, oftest rett i postkassa! Husk at ved tider med stor pågang slik som jul, Black Friday etc. så kan sendetiden være lengre.

Hvordan vet jeg at ordren er sendt meg?

Du mottar alltid e-post når varen er sendt fra vårt lager. Om du mot formodning ikke har mottatt e-post om at varen er sendt innen 3 virkedager, vær vennlig å ta kontakt med Kundeservice på: kundeservice@runwild.no og vi sjekker opp hvorfor(husk å sjekk søppelpost).

Hvordan leveres ordren?

RunWild.no samarbeider med Posten/Bring og avhengig av størrelsen så blir enten pakken levert direkte i postkassen eller hos nærmeste post i butikk/postkontor. Du mottar alltid hentemelding på SMS/E-post når pakken er klar for henting på post i butikk/postkontor.

Hvorfor har min ordre gått til Lørenskog, jeg bor i Trøndelag?

Fra 1/1-18 så endret Posten Norge sine rutiner for sending. Alle pakker går til hovedterminal på Lørenskog som er eneste sorteringsterminal. Pakker blir derfra sortert og distribuert utover i landet.

Hva skjer om en vare blir borte under sending?

Kontakt oss om det er en uke eller mer siden du mottok sendingsmail fra oss og vi sjekker opp hva som kan være årsak til dette. Husk å sjekk om adressen du har oppgitt er riktig og om du har markert postkassen med fullt navn. Vi anbefaler også å sjekke post i butikk/postkontor for om pakken er gått inn og Posten ikke har gitt beskjed.

RunWild.no står ansvarlig for pakken helt til du har mottatt og signert for denne. Ved returer til oss, så står kunde ansvarlig inntil vi har mottatt varen.

 

RETUR & REKLAMASJON

Hvordan returnerer man varer kjøpt på RunWild.no?

Se her for mer informasjon. Skulle du ha spørsmål utover dette, ta kontakt med vår kundeservice på e-post: kundeservice@runwild.no.

Kan jeg angre et kjøp hos RunWild.no?

Du har 14 dagers ubetinget angrerett hos oss! Les mer om 'Angrerett' her.

Kontakt oss

E-post: kundeservice@runwild.no

Adresse:

RunWild AS

Postboks 99

7501 Stjørdal

Tlf: 402 07 873

 

Org. nr: 921 889 402

Få våre tilbud
Motta de fresheste nyhetene og tilbudene først!
Meld deg på vårt nyhetsbrev