Quick Access
Fri frakt ♥ Lynrask levering
 
  0
Handlekurv

Du har ingen varer i handlekurven

Du er nå her:

 

BESTILLING & BETALING

• Hvordan vet jeg at dere har mottatt ordren?

Du mottar alltid ordrebekreftelse på oppgitt e-post rett etter et at du har foretatt et kjøp hos oss. Denne fungerer som en kvittering på at kjøpet er godkjent og mottatt oss. Skulle du mot formodning ikke motta e-post etter bestilling, vennligst sjekk i søppelpost/spam i mailen din (gjelder spesielt Hotmail-kontoer). Om du ikke finner mailen, ta kontakt med kundeservice. Om du krysset av for 'opprett en konto for senere bruk' ved utsjekking i handlekurven, kan du også sjekke status på dine ordrer på "MIN SIDE" med innloggingsdetaljene du genererte ved registrering. Gå til Min Side.

• Hvilke betalingsalternativer har RunWild.no?

Vi tilbyr betaling med VISA/Mastercard, Faktura, Delbetaling, Kampanje- og Kontobetaling via Klarna.

• Kan jeg avbestille en ordre som er bestilt og betalt?

Du kan alltid kansellere din ordre før den er blitt behandlet ved vårt lager. Skulle du ønske å kansellere din ordre, ta kontakt med vår kundeservice raskest mulig og vi hjelper deg gjerne! Om ordren er under behandling/sendt vil det ikke være mulig å kansellere, og du må derfor returnere etter å ha mottatt, skulle du ikke ønske denne.

• Er det trygt å utlevere kortdetaljer hos RunWild.no?

Du er alltid trygg når du handler hos oss! Vi samarbeider med Klarna, som er en av de største leverandører av betalingstjenester i norden. Vi tilbyr betaling med VISA/MasterCard med 3D-secure, Faktura, Delbetaling, Kampanje- eller Kontobetaling levert av Klarna. Alle betalingsopplysninger krypteres som gjør det umulig for uvedkommende å få adgang til dine kortopplysninger. Vi hos RunWild.no kommer aldri i kontakt med dine kortdetaljer, dette administreres av Klarna.

• Koster det noe i frakt?

Vi tilbyr gratis frakt med levering direkte i postkassa/post i butikk om pakken er for stor for postkassen. Du kan også velge Postens Hjemlevering mot et tillegg om du ønsker å få pakken levert på døren på kveldstid.

• Hvorfor må jeg oppgi mitt fødselsnummer i kassen?

Du trenger kun å oppgi fødselsnummer skal du ønske å betale faktura. Dette er for at Klarna skal kunne identifisere at person som legger bestillingen med faktura er samme som mottaker av pakken. Om du legger bestilling med kort så trengs det ikke å fylle ut fødselsnummer. Da velger du kun 'Jeg vil ikke oppgi fødselsnummer'. 

• Hvorfor får jeg ikke valgt faktura?

Hvis du ikke får godkjent å kjøpe med faktura så kan dette skyldes flere ting: 1) Du er under 18 år. 2) Du har oppgitt feil fødselsnummer. 3) Adressen som er oppgitt er ikke din folkeregistrerte adresse. ¤) Du har nådd maksimale kredittgrense hos Klarna. Skulle du oppleve dette så anbefaler vi at du tar kontakt med Klarna på telefon: 21 01 89 91. 

• Jeg finner ikke min faktura, hva gjør jeg?

Oppdatert faktura vil du alltid finne på Klarnas nettside; https://my.klarna.com/no/nb/login. Her logger du inn med din e-post benyttet når du la bestillingen hos oss. Der vil du få oversikt over alle dine fakturaer som er lagt hos Klarna, også fra andre nettbutikker. Skulle du ha videre spørsmål til din faktura eller ikke ha mulighet for å logge inn, ta kontakt med Klarna på telefon: 21 01 89 91 eller kundeservice@klarna.com.

• Må jeg betale faktura for en vare jeg returnerer?

Når du benytter faktura som betalingsmetode så trenger du ikke betale faktura ved returnering av vare innenfor angrefristen. Du går enkelt logge inn på Klarna og registrere at du har sendt hele eller deler av bestilling i retur, så fryser Klarna din faktura inntil returen er mottatt oss og vi får kjørt en retur på den. Du får også mulighet for å utsette forfallsdato ved behov. Så snart du mottar e-post fra returavdelingen hos oss så vil du alltid kunne finne oppdatert faktura inne på www.klarna.no ved å logge inn med din e-post. Klarna sender i tillegg en oppdatert faktura på mail til deg. Om du returnerer enkelte produkter fra din bestilling, så kan du betale summen for de beholdte varene. Straks returen er registrert inn her så slettes de returnerte produktene og faktura får dermed status som 'betalt'. Husk at kunde er ansvarlig selv for at det ikke skal tilkomme purringer og forsinkelsesgebyr på faktura. Kontakt Klarna om du ønsker å utsette forfall eller fryse faktura inntil vi har returen.

LEVERING

• Hvor leverer RunWild.no?

RunWild.no er en norsk nettbutikk og leverer i hele Norge. Med oss så slipper du tollavgifter på dine varer, men får fremdeles tilgang på det fresheste sortimentet fra de største internasjonale leverandørene ;)

• Hvor lang er leveringstiden på bestilte varer?

Vi er lynraske på levering og leverer innen 1-4 virkedager, oftest rett i postkassa! Stort sett så har kundene pakkene etter kun 1-2 virkedager.

• Hvordan vet jeg at ordren er sendt meg?

Du mottar alltid e-post når varen er sendt fra vårt lager. Om du mot formodning ikke har mottatt e-post om at varen er sendt innen 3 virkedager, vær vennlig å ta kontakt med Kundeservice på: kundeservice@runwild.no. I sendingsmailen mottar du også sporingsnummer slik at du kan følge pakken din på www.posten.no etter kl. 17.00 på sendingsdagen.

• Hvordan leveres ordren?

RunWild.no samarbeider med Posten/Bring og avhengig av størrelsen så blir enten pakken levert direkte i postkassen eller hos ditt nærmeste postkontor. Du vil få beskjed via SMS/e-post underveis i fremsendingen hvordan pakken din blir levert.

• Jeg får beskjed om at pakken er utlevert, men har ikke mottatt den?

Når du ser på sporingen at Bring/Posten har endret status på sporingen til 'forsøkt utlevert' eller 'utlevert' og du ikke har mottatt pakken er dette for at postbudet av en eller annen grunn ikke har fått levert pakken i postkassen din, ofte pga at pakken kan være for stor. Sporingen stopper der da Posten Norge har for rutine å ta pakken inn til terminal og legge til nytt sporingsnummer på pakken. På terminal bli pakken sortert og sendt til ditt nærmeste hentested, post i butikk/postkontor. Du vil motta hentemelding i postkassen etter 1-4 virkedager. Skulle du oppleve å ikke motta pakken din så anbefaler vi deg å ta turen til ditt hentested(post i butikk/postkontor) og spør etter pakken. Vi pakker våre pakker i sorte poser med vår logo, RunWild.no, over hele posen i oransje og hvitt. Sannsynligvis ligger pakken din der og venter på deg :)

• Hva skjer om en vare blir borte under sending?

Kontakt oss og vi sørger for at pakken kommer til rette igjen :) Det er viktig å huske at normal leveringstid er 1-4 dager og at det kan forekomme forsinkelser hos Bring/Posten i tider med stor pågang.

 

RETUR & REKLAMASJON

• Kan jeg angre et kjøp hos RunWild.no?

Du har 14 dagers ubetinget angrerett hos oss! Les mer om 'Angrerett' her.

• Hvordan returnerer man varer kjøpt på RunWild.no?

For vanlig retur av produkt følg instruksjonene på det medfølgende returskjema(baksiden av ordrebekreftelsen) i pakken din. Ved reklamasjon, kontakt alltid kundeservice@runwild.no. En reklamasjon må ALLTID godkjennes før innsending til oss. For mer informasjon, se her eller kontakt vår kundeservice på e-post: kundeservice@runwild.no for ytterligere spørsmål.

• Får jeg beskjed når returen er behandlet?

Du vil alltid få mail fra vår returavdeling straks returen er behandlet hos oss. En returbehandling kan ta inntil 3 uker i perioder med stor pågang. Kunder trenger derfor ikke å etterlyse returer før disse 3 ukene er gått fra man sendte varen i retur. Straks returen er ferdig mottar kunder mail fra oss.

• Mottar jeg ny faktura på det nye beløpet når jeg gjør en retur av noen av produktene på min ordre?

Straks vi har returen inne så vil vi korrigere faktura og automatisk gi Klarna beskjed om kundes retur av produkter. Du vil så motta en oppdatert faktura fra Klarna på mail for produktene du har valgt å beholde på ordren din. Du kan også sjekke status på din faktura på https://my.klarna.com/no/nb/login ved å logge inn med din e-post.

• Må faktura betales når man gjør en retur på hele bestillingen?

Du trenger ikke betale faktura, men husk å kontakte Klarna og få de til å utsette forfall eller fryse faktura inntil vi har returen din her. Dette for at det ikke skal tilkomme purringer/forsinkelsesrenter. Kunde er ansvarlig selv for at dette ikke tilkommer på faktura. 

Kontakt oss

E-post: kundeservice@runwild.no

Telefon: +47 402 07 873

Adresse:

RunWild.no AS

Postboks 39

7501 Stjørdal

 

Org. nr: 912 802 051

Få våre tilbud
Motta de fresheste nyhetene og tilbudene først!
Meld deg på vårt nyhetsbrev