Quick Access
Fri frakt ♥ Lynrask levering
 
  0
Handlekurv

Du har ingen varer i handlekurven

Du er nå her:

PRISER

Vi er en norsk nettbutikk og det er derfor ingen tollavgifter på våre sendinger. Vi sender kun innad i Norge. Alle priser i vår nettbutikk er inklusive mva og det tilkommer ingen ekstra avgifter ved kjøp, annet enn om du selv skulle velge frakt med hjemlevering da denne har en fast sum på 109,-. Du kan også velge fri frakt og få tilsendt sporing på mail og få avlevert pakken direkte i postkassen eller på nærmeste post i butikk/postkontor om pakken er for stor.

 

FORSENDELSE

Hvordan er leveringstiden?

Vi pakker 7 dager i uka og sender innkommende ordrer så raskt som over hode mulig. Legger du bestillingen før 15:00 på hverdager så sendes pakken som regel samme dag. Vi sender med Posten Norge og de har ikke sendinger på lørdag og søndag. Fremsendingstid er 1-4 arbeidsdager avhengig av hvor du bor. Uansett, vi jobber knallhardt for å sikre deg godsakene i posten fortest mulig! Vanligvis har du varen 1-2 dager etter bestilling. Vi gjør oppmerksom om at i perioder med veldig stor pågang hos oss eller hos Posten Norge/Bring så kan fremsending ta noe lengre tid.

Frakt- og leveringsalternativer

Vi samarbeider med Posten Norge og Bring, hvor vi tilbyr følgende leveringsalternativer:

-  Gratis frakt med sporing - Dette er en superrask fremsendingsmetode hvor pakken går direkte i din postkasse eller til din nærmeste post i butikk/postkontor skulle den være for stor for postkassen. Du vil motta SMS når pakken er på vei og når denne er avlevert i postkassen/er klar for henting på post i butikk/postkontoret. 
-  Hjemlevering med sporing – Et alternativ hvor kunde får pakken levert hjem på døren på ettermiddag/kveldstid, mellom 17.00-21.00. Man mottar sporingsnummer automatisk straks pakken går ut fra vårt lager. Man blir oppringt av sjåfør 30-60 minutter før ankomst.  

NB! Husk å sjekke at din adresse og telefonnummer er korrekt før du bestiller og at postkassen din er merket godt med ditt navn. Skulle det ikke være riktig og navn ikke være påført postkasse så kommer sendingen i retur til oss. 


BETALINGSALTERNATIVER

Du kan velge mellom 3 ulike betalingsmetoder:

Faktura

1) Faktura: Dette er standard betalingsmetode og velges automatisk ved å klikke på "Fullfør kjøp" (du kan senere velge delbetaling eller kortbetaling, se under). Med faktura så får du 14 dagers gebyrfri betalingsfrist. Fakturaen sendes pr epost til den oppgitte e-post adressen ved bestilling. Det blir utført en kredittsjekk på ditt personnummer, samt en kontroll på at personnummer og folkeregistrert adresse stemmer overens. Dette er en sikkerhet for at personen ordren leveres til er den man utgir seg for å være. Ved manglende betaling sendes skriftlig varsel om inkasso. Overholdes ikke fristen vil inkasso bli iverksatt. Ved forsinket eller manglende betaling påløper renter og gebyrer i samsvar med forsinkelses- og inkassoloven. Vi forbeholder oss retten til å foreta en kredittvurdering. Hvis du oppdager feil ved faktura, vennligst kontakt Klarna på telefon 21 01 89 91.

Kampanje

2) Kampanje med betaling 2 måneder etter kjøp. Fast pris er 39,- pr ordre. Du bestiller i dag og mottar faktura for kjøpet på mail 2 måneder etterpå. 

Delbetaling

3) Delbetaling: Her kan du delbetal din faktura med månedlige tilsendte fakturaer. Du kan når som helst innfri hele ordresummen på faktura uten ekstra kostnader. Denne betalingsmetoden har samme vilkår som i punkt 1. Det kjøres også kampanjer som tillater kunder å betale sin faktura lengre frem i tid, se punkt 2.

Kortbetaling

4) Kortbetaling via Klarna: Kortbetaling velges etter å ha klikket "fullfør kjøp". Du kan da betale trygt og sikkert med VISA eller MasterCard.

Har du spørsmål til din faktura/konto hos Klarna kan du også kontakte de direkte på info@klarna.no eller på telefon 21 01 89 91. Skulle du av en eller annen grunn mangle faktura anbefaler vi deg å logge inn på 'Mitt Klarna' her: https://my.klarna.com/no/nb/login eller kontakte Klarna på info over eller RunWild.no på kundeservice@runwild.no/ +47 402 07 873.


RETUR OG REKLAMASJON

Retur og angrerett

Vi har 14 dagers ubetinget angrerett, og du kan returnere ubrukte varer i original emballasje uten å oppgi grunn for tilbakesending. Pengene tilbakeføres din konto innen 7 virkedager fra mottatt retur er godkjent. Alle pakker som kommer inn etter angrefristen på 14 dager vil bli returnert med et fraktgebyr på kr. 69,-.

NB! Varen(e) du ønsker å returnere må være:
- ubrukt, med lapper på
- uten flekker og lukt
- pakket fint i uskadet, original emballasje
Det er også viktig at varen(e) som skal returneres pakkes inn slik at ikke originalemballasjen (f.eks. skoesken) er, eller skades under retur.  Varer som returneres uten ytter-emballasje og kun i originaleske som er påklistret fraktetikett og teipet vil ikke bli behandlet.

Husk å fylle ut returskjema som du mottok i sendingen om du ønsker å returnere varer. Vi spanderer alltid frakt på alle utgående ordrer, men kunde må selv står for portokostnad ved returer som følge av benyttelse av angreretten (bortsett fra retur ved reklamasjon som følge av feil og mangler ved varen, se under 'Reklamasjoner'). Husk at du står som ansvarlig om pakken du sender skulle bli borte i posten og ikke ha sporing. Vi anbefaler forsendelsesalternativer som Smartpost eller Postens Norgespakke slik at man har sporing og forsikring på pakken. Husk å påfør tydelig mottaker og avsender på pakken. Det er naturligvis helt opp til kunde hvilket forsendelsesalternativ som benyttes, sporing eller vanlig frimerkepost uten sporing.

Har du betalt med kort og skal ha refundert hele eller deler av beløpet så blir dette refundert direkte til det kortet som ble brukt ved betaling. Om du har 'Faktura' som betalingsalternativ og betalt denne så vil du bli kontaktet av Klarna for tilleggsopplysninger slik at de kan foreta en refundering til deg. Har du ikke betalt denne så vil faktura bli slettet så fremt returen er gyldig ihht. punktene over.

Om du ikke har tilgang til returskjema lengre, ber vi deg ta kontakt med oss på: kundeservice@runwild.no og vi sender dette på mail til deg.

Bytte

Om du ønsker å bytte en vare i annen størrelse i samme produkt, sender du varen i retur til oss med utfylt returskjema(husk å fylle ut alle punkter). Vil du ha et annet produkt, må du legge inn en ny bestilling (grunnet prisforskjell), vi refunderer pengene for den gamle bestillingen innen 7 dager fra mottatt retur med returskjema. Husk også at du står som ansvarlig om pakken skulle bli borte i posten og ikke har sporing. Vi anbefaler forsendelsesalternativer som Smartpost eller Postens Norgespakke slik at man har sporing og forsikring på pakken.

Fremgangsmåte ved angrerett og bytte av varer:

1. Fyll ut returskjema som fulgte med i sendingen din. Påfør ditt ordrenummer som du finner på ordredokumentet tilsendt pr e-post ved bestilling eller som du finner på Min side(om du har opprettet konto). Vil du kun endre størrelse så kan du oppgi dette på medfølgende returskjema og vi bytter og sender ut ny. Av og til så kan produkter gå ut fort. Om du ønsker å være på den sikre siden så anbefaler vi at man setter en ny bestilling i ønsket størrelse for å være sikker på å få varen. På tidspunkt vi mottar retur så kan man dessverre risikere å være tom for ønsket størrelse. Vil du ha et helt annet produkt, må du sette en ny bestilling grunnet prisforskjell og returskjema må medfølge din retur. 

2. Send varen til RunWild.no AS, Postboks 39, 7501 Stjørdal.

3. Ved bruk av angreretten vil du innen 7 dager etter at vi har mottatt varen, bli kreditert på kortet du benyttet ved kjøp/slettet faktura

Reklamasjon

Vi verdsetter deg som kunde og ønsker at du skal være fornøyd med ditt kjøp! Skulle du finne noen feil eller mangler ved produktet skal kundeservice kontaktes straks. ALLE returer må godkjennes av kundeservice før retur kan finne sted. Ved reklamasjon gjøres det en vurdering fra leverandøren av produktet. I noen tilfeller må vi sende reklamasjonen videre for en vurdering hos leverandøren. Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil på produktet, og ikke feil forårsaket av normal slitasje eller elding av produktet. Reklamasjonen skal gjøres fortest mulig etter oppdagelse av feilen. Du kan reklamere på en vare i inntil 2 år etter at du mottok denne. Dersom varen er ment å vare vesentlig lengre er reklamasjonsfristen 5 år.

Er det feil eller mangler på varen, eller vi har sendt deg feil vare, så sender vi deg ny vare. Vi tar forbehold om at varen kan være utgått av vårt sortiment. Ved gyldig reklamasjon dekker vi returkostnaden ved å refunderer ditt utlegg for frakt (trenger kvittering tilsendt på mail). Dette avtales med kundeservice. Det er kundes ansvar og sørge for at produktet er forsvarlig innpakket slik at det ikke tar skade under sending. Regler for reklamasjonshåndtering: Produktet som sendes inn skal alltid være nyvasket (gjelder ikke ved reklamasjon som følge av transportskade). Flekker som ikke går bort er ingen reklamasjon. Dersom produktet er utslitt (uansett alder), vil det ikke bli sett på som en garantisak. Produkter med normal slitasje ersattes ikke. NB. Legg ved bilde av produktet og feilen (gjelder ikke om du har fått tilsendt feil produkt)


Fremgangsmåte ved reklamasjoner:

1. Ta kontakt med oss før du sender varer i retur

2. Fyll ut returskjema som er vedlagt sendingen din. Påfør ditt ordrenummer som du finner på ordredokumentet tilsendt pr e-post ved bestilling eller som du finner på Min side. 

3. Send varen til RunWild.no AS, RunWild.no AS, Postboks 39, 7501 Stjørdal.

4. Vi forbeholder oss retten til å erstatte feilvare med samme eller tilsvarende vare av samme verdi om opprinnelig vare er utsolgt. Om pengene ønsker refundert vil du bli kreditert din konto innen 7 dager etter at vi har mottatt varen. Vi refunderer alltid returfrakten ved fremvisning av kvittering fra Posten.

Reklamasjon POLAR

Skulle du oppleve problemer eller feil ved ditt produkt fra Polar, så ønsker Polar direkte kontakt med våre kunder for å kunne yte raskest mulig service på ditt produkt.  RunWild.no og Polar anbefaler at du tar direkte kontakt med Polar på følgende kontaktinformasjon: telefon: 23 17 25 00 eller mail/registrering av servicesak på nettsiden: http://support.polar.com/nb/support 

Uavhentede pakker

Om du ikke får pakken rett i postkassa så må denne hentes på postkontoret innen 14 dager, hvis ikke blir pakken returnert til oss. Sending av varen på nytt vil bli belastet kunde med kr. 179,- i frakt og administrasjonsgebyr.

Levering og forsinkelse

Superrask levering er en høy prioritet hos oss og vi gjør vårt aller beste for å levere varene til deg raskest mulig. Vår normale leveringstid er 1-4 virkedager, men i perioder med mye pågang hos oss eller våre samarbeidspartnere(Posten Norge/Bring) så må det påberegnes ekstra tid i fremsending. Vår maksimale leveringstid i perioder med mye pågang er 3 uker fra bestillingen ble lagt. Skulle din bestilling mot formodning ikke være levert innen den tid så har du som kunde rettigheter til å heve kjøpet dersom annet ikke er avtalt. Skulle du ikke ha mottatt din pakke innen 4 uker fra bestillng fant sted er kunden ansvarlig for å gi oss beskjed. Har vi ikke fått beskjed innen dette tidspunktet anses ordren som levert


GENERELT

Personopplysninger

Vi i RunWild.no håndterer personopplysninger på en trygg og sikker måte. Under får du vite hvordan.

For å betjene din ordre oppbevarer vi navn, adresse og e-post adresse i vår database. Denne informasjonen er vi også pålagt å oppbevare i forbindelse med regnskapsføring og garanti-/returhåndtering, og kan derfor ikke slettes. Kortnummer og informasjon oppbevares av en tredjepart(Klarna), og ikke av RunWild.no. Klarna benytter tekniske løsninger som gir deg som kunde maksimal sikkerhet ved betaling.

Vi tilbyr nyhetsbrev til våre kunder. Det er frivillig å motta dette og man må melde seg på ved innregistrering, gjennom «Min Side» eller på forsiden av nettbutikken. Man kan enkelt melde seg av når som helst.

RunWild.no vil ikke under noen omstendigheter videreformidle, bytte eller selge personopplysninger til en tredjepart.

Min side

Ved første bestilling så blir det automatisk opprettet en «min side» med brukernavn og passord. «Min side» gjør det enklere å gjøre bestillinger senere og gir deg full oversikt over ordrestatus, sendingshistorikk og tidligere ordrer. I tillegg kan du legge til flere adresser, endre allerede lagret informasjon og se dine ønskelister som er registrert fra tidligere.


KONTAKT OSS

 

Du kan kontakte oss på følgende måte:

E-post: kundeservice@runwild.no

Telefon: +47 402 07 873

 

 

Postadresse:                                               Besøksadresse:

RunWild.no AS                                           RunWild.no AS

Postboks 39                                               Stokmoveien 1, 2 etg

7501 Stjørdal                                             7501 Stjørdal

 

Våre åpningstider er:

Telefon-kundeservice: 09:00-15:00 man-fre

Mail-kundeservice: 08:00-16:00 man-fre

 

Kontakt oss

E-post: kundeservice@runwild.no

Telefon: +47 402 07 873

Adresse:

RunWild.no AS

Postboks 39

7501 Stjørdal

 

Org. nr: 912 802 051

Få våre tilbud
Motta de fresheste nyhetene og tilbudene først!
Meld deg på vårt nyhetsbrev